خواب گردی

54

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ


دلم بودنت را میخواهد ، دلم پر بودنِ جای " تو" گونه ای را میخواهد ، دلم میخواهد این موقع ها که تا خر خره پرم از گریه ، هزار و یک مسنجر را برای یافتن یک چراغ سبز روشن "تو" گونه بالا و پایین نکنم برای غر زدن ، دلم میخواست به دردی غیر از زیر تریلی بردنت برای گرفتن دو نمره محض مشروط نشدنم میخوردی ، دلم میخواست گیس های هم را میکشیدیم برای زودتر بافته شدنه شال و کلاه های دست باف مامانِ خودمان ..

دلم فرشته ی دیگری را میخواست ... 


#خواهری که زاده نشد !


  • ۹۴/۱۰/۲۲
  • فـرشـده ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دريافت کد :: صداياب