خواب گردی

14

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

گیرم من وب بزنم روحیاته دهه هفتادیه خودم را اینجا خالی کنم ؛ ولی هیشکی و هیچیِ اینجا

برایم آن سعیدۀ شص هشتیه گوساله نمیشود ؛ هیچ کدام از جزئیاته اینجا دروسه زندگی ای را که چند

سالیست دائم المردود هستم در آنها را ، پاس شدنی نمیکند برایم ؛ من و سعیده و حتی آن شهلای

لوتی منش که فقط یک زنجیر کم دارد که سره کوچۀ شان بایستد و سیگار چُس دود کند یک سوم های

مکمل شص هشتیه هم هستیم و موجوداته مریخی ای که مشکلات و بی حوصلگی هایمان را نه

کلاسهای رنگارنگ و کافه های تنگ و تاریک و خوش گذارانی ها و الواتی گریهای دهه جدیدیا ؛ که

دو ساعت و نیم حرف زدنمان با هم حل میکنند ؛ ما شارژه امیده ماهیانۀ مان را از این جلساته

یهویی و "داشتم ازینور میگذشتم "ـمان میگیرم . ما رفیقای 15 ساله ای که هر وخت به نقطۀ صفره

زندگی که رسیدیم یک اِس با محتوای " گوساله ؛ باس ببینمت " خرجِ هم میکنیم و حاد ترین حاله

روحیمان را کنار هم بهبود میبخشیم ؛ ما خوشبختیم از داشتنِ هم ؛ که بعده دیدنه هم ؛ کارها و

مسخره و لوس بازیای خدا را هم برای خودمان قابل تحمل تر میکنیم و حتی تر اینکه ؛ شکرش هم

میکنیم ؛ نه فقط ازین زندگی های پیچ و مهره اَش زنگ زده ؛ که از داشتنِ هم .


  • ۹۳/۰۸/۱۸
  • فـرشـده ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دريافت کد :: صداياب