خواب گردی

11

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ

من دلم علل حساب با این آهنگ خوش اَست ؛ با همین آهنگ شب ها آرام میخوابم ؛ با همین آهنگ

است که لاقل احساس بد نمیکنم ؛ اشتباهِ ماها هم همین است ؛ این " علل حساب " های ریز و

کوچک و دل خوش کن را ول کرده ایم که چه ؟! که دلخوش کنک های بزرگ بدست آوریم که به چشم

بیایند ؛ که لاقل اگر دلِ خودمان را هم خوش نکردند ؛ دل سوز کن باشند برای دیگران ؛

گیرم که بگویند کوتاه بین هستی ؛ سقفِ آرزوهایت کوتاهست ؛ گیرم چه و چه ها بگویند ؛ من دلم

با یک جفت جورابِ خوشرنگ هم خوش میشود ؛ من دلم با همین ریز ریزک های کوچک شاد میشود ؛

من عادت به یک خوشیِ گنده و دایم العمر ندارم ؛ من دلم میخواهد شیرینیِ زندگی را ریز ریز مزه کنم ،

من دلم میخواهد زندگیم مزه های خوبِ کوچک اما متنوع داشته باشد ؛ نه یک گنده خوشبختی با

مزه ای هروز تکراری و دل زن ..


  • ۹۳/۰۸/۱۳
  • فـرشـده ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دريافت کد :: صداياب